Diagnostikoaren emaitzak (DBHko ikasleak)

Aurreko Txinpart alean azaldu bezala, aurten, Agenda21en Programaren barruan “Elikadura Jasangarria” lantzen ari gara. Azken asteetan, DBHko etapan, ikasleon hainbat ohitura ezagutu asmoz beraien DIAGNOSTIKOA egin dugu. Emaitzak jasotakoan beraiekin partekatuz aztertu genituen. Eta, honelako ondorio eta hausnarketetara iritsi ziren:
Gure DBH-2.ziklko ikasleen 2/3ak ongi eta patxadaz gosaltzen dute; Baina, adi, gainontzeko 1/3ak, ordea, ez du behar bezala gosaltzen.   Bestalde,  ziklo honetako erdiak hamaiketakoa (ogitartekoa) ekartzen du eta 1/4ak fruta bat jaten du. Azkenik, Jantokia erabiltzen duten ikasleon gehienak oso gustura daude.
Bestalde, Elikadura Jasangarria kontzeptuarekin erlazionatutako “Elikadura Eskubidea” eta “Elikagaien subirotasuna” aztertzeko naturreko arloan ikusitako bi bideoetatik  DBH3ko ikaslea den Josu Ibarguenek honelako hausnarketa bidali digu:
“Nahiz eta denentzako janari adina egon, ondo banatzen ez denez, gaur egun, munduan jende asko gosez hiktzen da. Horren kasuen artean, hartutako erabaki ekonomiko, politikoek eragindako injustizia sozialan datza. Injustizia sozialaren abrruan, emakumeak dira gehien marginatuak direnal, nekazal lurrak landu arren, gose gehiena pairatzen dutenak. 
 
Errealitate gordin honi aurre egiteko irtenbideen artean, Elikagai Subirotasunaren aldeko mugimenduetatik bidera daiteekeela uste dut; protagonistei lurrak eskaini, eta beraiei landatu nahi dutena erabakitzen utzi eta merkatal arauka, baldintzatu gabe, libre lan ditzaten.”
Advertisements

Posted on 2015/04/04, in Agenda 21. Bookmark the permalink. Utzi iruzkina.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

%d bloggers like this: