Bonbilarik gabeko argia?

Bideo honetan ikusten den asmakizunak aldaketa optikoetan ikusi ditugun fenomenoekin ba al du zerikusirik? Esplika ezazu erantzunetan asmakizun honen funtzionamendua.

Urtarrilaren 31ean itxiko da erantzuna emateko aukera.

Posted on 2012/01/16, in DBH-2 and tagged , , . Bookmark the permalink. 47 iruzkin.

  1. Sara Alberdi

    Asmakizun honek argia errefraktatu egiten du. Botila hori urez beteta dago eta kanpoko argi-izpiak botilaren barruan sartzen direnean, ingurunez aldatzen dira eta horregatik errefraktatu egiten dira, etxeetan bonbila moduko bat sortuz.

  2. Ane Lizarraga

    Fenomeno hau errefrakzioa da. Zulo bat eginez gero, argia zuzenean sartuko litzateke. Baina zuloan kloroz beteriko boteila jarrita, argia hara iristean, argia-izpiak desbidearatu egiten dira ingurunez aldatzen direlako ( airetik likidora ). Orduan, argi hori gela guztira zabaltzen da.

  3. eneko artola

    Botilaren urak argia islatuegiten du. Islapen horrek argia etxe barrura eramaten du.

  4. julen alonso

    Botellaren urak argia isolatzen du eta islapen horrek, argia etxe barrura sartzen du eta horregatik dago argia etxe barruan.

  5. imanol elizondo

    Ez nuen espero horrela izango zenik baina… ederre iruditu zait teknika, naiko ona da. Aurrezteko era bikaina da. Eta orrela birziklatu egingo genuke.

    • jarotzena

      Ados, baina zein argi-fenomenoan oinarritzen da asmakizun hau?

  6. Alaitz Cachafeiro

    Fenomeno hori errefrakzioa da. Inguru ezberdinetatik pasatzen denez, abiadura aldatu egiten da eta izpiak desbideratu egiten dira.

  7. mattin kazabon

    errefrakzioaren fenomenoa gertatzen da.

  8. Goiatz Goiria

    Teknika oso ona da etxean argia jartzeko. Ez genuke argirik ordaindu beharko eta aurreztu egin beharko genuke.

  9. Iker Mitxelena

    Errefrakzioa da. Nire ustez nola eguzki izpiak uretan abiadura gutxiago hartzen duten botila horren barruan argia kargatzen joaten da.

  10. Hemen ikusten den fenomenoa errefrakzioa da.

  11. Iker Mujika

    Ederra iruditu zait.Ez nuen espero botila batekin argia lortu zitekela.oso polita¡¡¡

  12. uxue flamarike

    Argi fenomeno hau islapenean oinarritzen da.Botilak islatu ta orduan etxe barruan argia dao.

    • jarotzena

      Sentitzen dut Uxue, ez duzu asmatu ba. Ea hurrengoan…

  13. joseba alvarado

    :O ala q pasada. inberkoa laborategoyan ez¿?

    • jarotzena

      Bai motel, baina orain zera da kontua zein argi-fenomenoz esplikatuko zenuke?

  14. Josu Apezetxea

    Nere ustez fenomeno hau islapena da. Oso ideia ona iruditu zait hau krisis denboraldi hauetan asmakuntza hori.

    • jarotzena

      Ez Josu, ez duzu asmatu, ez da ba islapena. Sentitzen dut.

  15. Larraitz Etxebeste

    Nire ustez fenomeno hau errefrakzioa da, hau da, argi – izpiek botiraren uretik igarotzean(urak prismaren antzera jokatzen du) , izpiak abiadura aldatu eta desbideratu egiten dira. Izpi hauek argitzen dute gela.

  16. mattin kazabon

    errefrakzioaren islapena gertatzen da nire ustez

  17. Eki Sagarzazu

    Nire uste txit apalean, islapena gertatzen da; eguzki-argia botilan islaten argia sortuz.

  18. Jokin Dehesa

    Nire ustez fenomeno hau errefrakzioa da, etagainera ideia oso ingeniosoa dela iruditzen zait.

  19. Oier Lopez

    Ikusi dudan teknika hau oso berriztagarria da ez argirik eta ez kontsumorik gastatzeko. Arritu egin nau ez nuen espero olakorik. Etxe barruan bizirauteko balio du. Ez du aldaketa optikoekin zerikusi handirik neustez. Fenomeno bat besterik ez da.

  20. Aritz Leonet

    Oso teknika ona, gainera ez genuke ordaindu beharko eta horrez gain asko aurreztuko genuke.Ez du kontsumitzen. ez nuen horrelakorik espero.

    • jarotzena

      Ondo Aritz eman duzu zure iritzia, baina galdera erantzun gabe utzi duzu. Zein fenomenoetan oinarritzen da? Azaldu fenomeno hori.

  21. Markel Galdos

    Femomeno hau gertatzen da, egukiaren argia, errefrakzioaren bidez, botilak etxera bidaltzen duelako.

  22. Aritz Leonet

    Orain ondo pentsatu dut eta nire iritziz fenomeno hori errefrakzioan oinarritzen da.Argia lortzeko tetxo metalikoan zuloa egin, botila isertatu, seladorea aplikatu, ur araztuarekin bete, kloroa bota eta gero teilatuan jarri.

  23. Josu Leonet

    Niri teknika hau ikusgarria iruditu zait ez nuen espero argia egingo zuenik urez betetako botil batek. Nire iritziz errefrakzioaren sortzen da argia.

  24. Josu Leonet

    Niri bideo hau ikaragarria iruditu zait, ez nuen espero argia piztuko zenik. Nik uste dut errefrakzioa gertatzen dela.